2008-07-01

UEUn kamishibai



Ikasturteari amaiera emateko, ikastaro bat Eibarren, UEUren eskutik. Kamishibai ikastaroa da, bi egunekoa, eta indarrez urri eta lo-zorrez urre nabilen arren, ezin ezetzik esan. Izanen dut, izanen dudanez, lo-zorrak kitatzeko aukerarik...
UEUren blogean ere bixkor-bixkor ibili dira horren berri emateko. Guztiarekin ere, informazio osagarria, baita gaurko saioaren nondik-norakoa laburbilduta ere, EIBZren web orrian duzu ikusgai.
Horrelako ikastaroetan ohikoa izaten da Power Point erabiltzea... eta nik, prestatua neukan arren, ez baliatzea deliberatu dut. Eta ez naiz damutu. Arina egin zait, -ezen ez arinkeraz- bost ordu eman dugun arren. Hemen dago gaur azkenik erabili ez dudana:

Bihar goizen-goizean, berriz Eibarreraino... Urrunsko dago Ezkabako talaiatik, baina gaur bezain gustura itzultzen banaiz, pozik eta kontent. Lo-zorrak kitatzeko betarik hartuko dut noizbait...

No comments: